Je hebt een eigen bedrijf en je wilt dat jouw pand gaat opvallen. Reclame op de gevel doet het altijd goed. Je eigen bedrijfsnaam in mooie letters ook. Klanten moeten weten waar jij te vinden bent en het is ook zo dat toekomstige klanten je naam vaak gaan zien als zij geregeld langs jouw pand rijden. Gevelreclame en of lichtreclame is dan ook erg belangrijk.

Als je goede lichtreclame op jouw pand hangt dan zet dit jouw bedrijf echt in de spotlight en dat is belangrijk. Je geeft op die manier je bedrijf een bijzondere en ook opvallende uitstraling. Wat het bijzondere is aan lichtreclame: het trekt niet alleen in het donker de aandacht trekt maar ook overdag. Wil je graag meer informatie en wat het gebruik van opvallende lichtreclame voor jou kan doen, lees dan verder.

 

Welke lichtreclame kies je?

De verschillende vormen van lichtreclame zorgen ervoor dat je voldoende keus hebt om de meest geschikte reclame uit te kiezen voor jouw pand. Je kan kiezen uit diverse opties. Je hebt bijvoorbeeld doosletters. Dit zijn 3D letters en cijfers die apart gemonteerd worden op jouw gevel. Het geeft een heel bijzondere en professionele uitstraling. Het is van belang dat de letters en cijfers aansluiten bij de huisstijl die jij als bedrijf voert. Daarom is het mogelijk om uit verschillende stijlen, kleuren, en diktes te kiezen.

 

Keuze uit diverse stijlen en verlichting

Wil je nog meer opvallen dan kan je ook kiezen voor verlichte doosletters. Je maakt hiermee nog meer indruk op de omgeving. Het leuke is dat je kan kiezen uit een ontzettend groot scala van kleuren qua verlichting. Je kan kiezen uit led of uit neonverlichting. Neon is natuurlijk nog opvallender dan led. Led daarentegen is beter voor het milieu en ook zuiniger in energie verbruik.

Je kan door de stijl en de letters en of cijfers op elkaar af te stemmen je eigen input geven aan jouw bedrijf. Door te kiezen voor wat bij jouw bedrijf past zien je klanten meteen wat jouw bedrijf wil uitdragen en wat klanten van jou mogen verwachten. Wat hiervoor ontzettend belangrijk is, is dat je een goede huisstijl hebt die je graag uit wilt stralen. Heb je die nog niet? Kijk dan eens naar deze tips voor het bepalen van de juiste huisstijl voor jouw bedrijf.